Hvorfor skal jeg udgive en bog?

Hvad kan du få ud af at udgive en bog?

Er du specialist eller ligger du inde med en viden, som andre kunne have brug for – så er det måske en god idé for dig at udgive din egen bog!

Måske bliver du ikke rig af at udgive en bog – men du kan muligvis få din eksisterende virksomhed til at blomstre på helt nye måder:

  • Du kan på rekord-tid opnå ekspert-status og høste flere kunder alene på den konto.
  • Måske kan du holde foredrag om dit emne – nu du har ekspertstatus. (Er du allerede foredragsholder – så kan du måske tillade dig at sætte prisen for dem op – og derudover sælge dine bøger, når du nu alligevel er ude imellem din målgruppe).
  • Du får meget nemmere ved at få presseomtale, når du har udgivet en bog. Nu kan du sende redaktionerne en større fysisk ting, som fylder lidt mere på skrivebordet.
  • Din bog bliver dit udvidede visitkort, der gør at dine kunder og kommende kunder husker dig bedre – og aldrig er i tvivl om, at du er dygtig på dit felt.
  • Brug din bog aktivt i din markedsføring – også på messer – hvor den vil skabe øget synlighed (og bøger smider man ikke ud – før man har tænkt sig om to gange).

Læs også: Er jeg klar til at blive selvudgiver?

About the Author:

Blogger og professionel hjælper til dig, der gerne vil lave markedsføring, der virker. Speciale i Social Media, design, web og print - med ekstra god sans for kommunikation, markedsføring og projektledelse. Uddannet Grafisk designer og rådgiver for mange år siden, nu arbejder jeg som Social Media Manager hos reklamebureauet Buchs, som ligger i Randers.

Leave A Comment