Velkommen til bloggen – gå op opdagelse…

Finder du værdifuld viden, så gør du mig glad, hvis du deler med andre. Tak!

Kundereferencer – Sådan får du din hjemmeside til at sælge bedre (Tip 7 af 10)

Tip 7 af 10: Vis dine referencer De fleste bliver trygge i en købssituation og har større tilbøjelighed til at købe med det samme, hvis der er gode referencer eller anmeldelser på hjemmesiden. Derfor skal [...]

By | 14/03/2015|Categories: Hjemmeside og blog, Vis alle blogindlæg|0 Comments

Design – Sådan får du din hjemmeside til at sælge bedre (Tip 6 af 10)

Tip 6 af 10: Få lavet det rigtige design Høj troværdighed er ét af de signaler, du kan sende med din hjemmesides design. Du kan også vælge at signalere lav pris – og det ville kræve [...]

By | 07/03/2015|Categories: Hjemmeside og blog, Vis alle blogindlæg|0 Comments

Kunderelevant indhold – Sådan får du din hjemmeside til at sælge bedre (Tip 5 af 10)

Tip 5 af 10: Skriv til dine kunder – og se dem i øjnene! Dine kunder er desværre ikke ret tit på din hjemmeside for din skyld. De er der for deres egen! Det betyder, [...]

By | 28/02/2015|Categories: Content / Indhold, Hjemmeside og blog, Vis alle blogindlæg|0 Comments

Google og indhold – Sådan får du din hjemmeside til at sælge bedre (Tip 4 af 10)

Tip 4 af 10: Vær synlig på Google Kom på side ét i Googles søgeresultater! Det står højt på ønskesedlen hos mange, der arbejder aktivt med deres hjemmeside. Men hvordan kan du selv arbejde med din [...]

By | 21/02/2015|Categories: Hjemmeside og blog, Vis alle blogindlæg|0 Comments

CMS systemet – Sådan får du din hjemmeside til at sælge bedre (Tip 3 af 10)

Tip 3 af 10: Vælg det rette CMS-system Skal du igang med en ny hjemmeside? Eller tænker du på at starte forfra med nogle af de løsninger, du allerede har kørende? Her får du nogle gode [...]

By | 13/02/2015|Categories: Hjemmeside og blog, Vis alle blogindlæg|0 Comments

Brugervenlighed – Sådan får du din hjemmeside til at sælge bedre (Tip 2 af 10)

Tip 2 af 10: Lav en brugervenlig hjemmeside! Struktur og brugervenlighed sikrer at dine brugere kommer ind på din side og finder de informationer, løsninger eller produkter, de har brug for, på den nemmest mulige [...]

By | 07/02/2015|Categories: Hjemmeside og blog, Vis alle blogindlæg|0 Comments

Målgruppe – Sådan får du din hjemmeside til at sælge bedre (Tip 1 af 10)

Tip 1 af 10: Fokusér på din målgruppe Hvis du råber til ALLE, hører INGEN noget som helst. Det er vigtigt at holde fokus på din målgruppe. Jo mere du ved om din målgruppe, jo [...]

By | 31/01/2015|Categories: Content / Indhold, Hjemmeside og blog, Vis alle blogindlæg|0 Comments

Passer dit logo, din hjemmeside og dine tryksager til din virksomhed?

Du ved (selvfølgelig) godt, at det er vigtigt, hvordan din firmaprofil ser ud… Men måske var du lidt tidspresset, da du skulle have lavet hjemmeside og logo. Er dit logo (lidt for) feminint? Din hjemmeside [...]

By | 22/11/2014|Categories: Logo og designprofil, Vis alle blogindlæg|0 Comments

Sådan får du den bedste oversættelse til den bedste pris

Har du en seriøs virksomhed, hvor kvalitet og professionalisme er i højsædet? Så bør dine engelske, tyske eller franske tekster på hjemmesiden, i kataloger, i brugervejledninger osv. naturligvis også signalere det! Det er vi nok alle enige [...]

By | 15/09/2014|Categories: Oversættelse og tekster, Vis alle blogindlæg|2 Comments

Derfor skal du bruge billeder på din hjemmeside og din blog

“Billeder siger mere end 1000 ord” – Især på hjemmesider og i blog-artikler! Langt flere læser dine indlæg og artikler, hvis du krydrer dit indhold med ét eller flere relevante billeder. Billeder giver dine tekster opmærksomhed [...]

By | 10/09/2014|Categories: Hjemmeside og blog, Sociale medier, Vis alle blogindlæg|0 Comments
Gør mig en tjeneste - Del siden med andre: